Posted on 24-01-2012 22:14:29
Hoi
Misschien domme vraag, maar ik moet altijd zoeken naar mijn inbox of ik berichten heb. Kan dat anders, door ergens een vinkje te zetten dat ik vergeten ben, zodat ik, als ik inlog een pop up zie of ergens een lijntje '1 bericht' of zoiets?
Thx
Misschien domme vraag, maar ik moet altijd zoeken naar mijn inbox of ik berichten heb. Kan dat anders, door ergens een vinkje te zetten dat ik vergeten ben, zodat ik, als ik inlog een pop up zie of ergens een lijntje '1 bericht' of zoiets?
Thx
Je ziet op de voorpagina in die donkere balk onder het logo hoeveel berichten er zijn in je inbox.
Ook zie je rechts boven op de voorpagina een banner blok komen als er nieuwe berichten voor je zijn.
Het kan misschien duidelijker, maar daar wordt aan gewerkt
Ook zie je rechts boven op de voorpagina een banner blok komen als er nieuwe berichten voor je zijn.
Let the BASS be louder
Posted on 24-01-2012 22:21:18
Quote:
Poster: Lead

als ik een nieuwe PM heb dan zie ik een knoepper van een banner met 'unread message'. hoe je dat kunt missen?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Posted on 25-01-2012 21:46:15
ok, my bad. Als ik de pagina laad speur in onmiddellijk naar forum en klik dan 'sell & buy', zo zie ik dus niet echt op de voorpagina 

Quote:
Poster: macmiata
ok, my bad. Als ik de pagina laad speur in onmiddellijk naar forum en klik dan 'sell & buy', zo zie ik dus niet echt op de voorpagina

Binnenkort kun je zelfs in je geliefde 'sell & buy' forum zien of je een pm hebt
This is
Posted on 27-01-2012 23:03:05
wat is dat rood puntje achter Lead zijn naam ?
Tek is ready 2 prepare your FLASH !
Quote:
Poster: Tekhead
Dat betekent dat Lead overal z'n inbox op elke pagina kan zien

This is
If you need to add information,
EDIT your last posting
EDIT your last posting